//super awesome !
Le Owner

Navigation : touch hover image




Bigfoots!

Put your CBOX codes here!


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Your Name
Others:   




bestfriend? they're gold to me .

awak ada kawan baik? saya ada :) tiga orang yang amat penting dalam hidup beta ! kalau lah salah seorang daripada mereka pergi dari hidup saya......mungkin.....saya rasa tak berguna lagi saya hidup.... *ayat mintak makan taik lembu* . nak tahu tak kawan baik saya siapa? :D haha

Intan Natasha

Minah ni seorang yang carring, marring, kerring, kerekk. haha xD dia kawan baik saya sejak darjah 5 lagi and still counting. alhamdulillah kiteorg masih sayang saling menyayangi, tak begitu intan beybeh? haha,  ingat lagi tak kite pergi cameron highland? ingat lagi tak kita mandi sama-2? ingat lagi tak kite overnite sampai pukul 6? ingat lagi tak kite selalu kelua kl sama-2 ? ingat lagi tk kite main badminton sama-2? semua kita buat sama-2 intan :) susahaku nak lupakan semua kenangan kita. kau kawan aku yang paling mahal, aku sayang kau sampai bebila. friends never end :) *belanje aku aiskem sbb puji*

Neida Ida

Ni lah madu aku, dia ni comel , kuat perasan , badut , lidah pendek. semua benda dia sebut mesti salah , comprehension pun jadi "compasition" . and dia ni lurus bendul sikit >.< , ahhaa. kalau aku sedih , dia lah selalu buat lawak, aku pegi mana-2 mesti muka dia ni ada. Snogut tu mmg muka kiteorg jela, takde orang lain dah. mas ni baik orgnya, tak kuat tacing. tapi gedik , suka buat muka. one thing aku suka dia ni sbb dia pandai advise aku :-) .  haha pape pun still sayang kau la madu :* dont leave me k nyah? muahhh <3 haha

 Myra

Nur Amirah, yeah classmate selama 2 tahun aku . dia ni pandai, baik..........kot. haha, pandai dari segi blue! hekhek, gurau beb. comel tk dia? wahaha. ramai peminat tuh :p . kalau time exam je, "weh, no 14 ape?" bagi isyarat mcm orang OKU guna  jari bagi jawapan -.- lol. haha, dia lah penyeri hidup aku dalam kelas. memekak je mulut dia, huuuuu. lastly, me laff you comot :*